Khas Untuk Pelanggan Yang Dikasihi, Review Servis Kami!. Entri kami kali ini tiada kaitan dengan tips penjagaan sicomel dan ianya adalah sekadar entri umum. Alhamdulillah sehingga ke hari ini, kami masih lagi beroperasi walaupun mempunyai banyak saingan yang sangat sengit di luar sana
Khas Untuk Pelanggan Yang Dikasihi, Review Servis Kami! | Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan salam sejahtera. Entri kami kali ini tiada kaitan dengan tips penjagaan sicomel dan ianya adalah sekadar entri umum. Alhamdulillah sehingga ke hari ini, kami masih lagi beroperasi walaupun mempunyai banyak saingan yang sangat sengit di luar sana. Tanpa sokongan daripada anda semua dan rezeki dari Allah jua, mungkin perniagaan servis kami sudah lama berkubur.
Disini, kami sangat-sangat memahami keperluan anda dalam nasihat serta tips kami yang berpengalaman dalam penjagaan asas agar sicomel anda sentiasa sihat dan kekal aktif sepanjang masa. Mungkin anda di antara pelanggan kami yang berpuas hati atau sebaliknya dengan servis yang diberikan semasa tempoh penjagaan yang diberikan, kami berikan servis yang terbaik untuk sicomel anda. Pada pelanggan yang tidak berpuas hati dengan servis, sila maklumkan dengan kami agar diperbaiki lagi di masa-masa yang akan datang. Janganlah di viralkan kerana itu adalah niat yang tidak baik untuk menjatuhkan maruah kami dalam bidang Hotel Kucing & Spa Kinrara yang hampir 15 tahun beroperasi di Kinrara, Puchong, Selangor.
Jika anda menerima email untuk entri ini, kami dengan rendah hatinya ingin meminta jasa baik pelanggan untuk review, komen dan berikan bintang berkenaan servis boarding hotel kucing kami. Segala review, komen dan bintang sama ada ianya positif atau negatif, kami terimanya dengan tenang hati. In Shaa Allah, diperbaiki lagi mutu servis kami di masa akan datang.
Berikut adalah URL link khas untuk anda tinggalkan bintang, review serta komen terhadap servis boarding hotel kucing kami.
Disini, kami sangat-sangat memahami keperluan anda dalam nasihat serta tips kami yang berpengalaman dalam penjagaan asas agar sicomel anda sentiasa sihat dan kekal aktif sepanjang masa. Mungkin anda di antara pelanggan kami yang berpuas hati atau sebaliknya dengan servis yang diberikan semasa tempoh penjagaan yang diberikan, kami berikan servis yang terbaik untuk sicomel anda. Pada pelanggan yang tidak berpuas hati dengan servis, sila maklumkan dengan kami agar diperbaiki lagi di masa-masa yang akan datang. Janganlah di viralkan kerana itu adalah niat yang tidak baik untuk menjatuhkan maruah kami dalam bidang Hotel Kucing & Spa Kinrara yang hampir 15 tahun beroperasi di Kinrara, Puchong, Selangor.
Dalam suatu perniagaan, sudah tentunya ada masalah-masalah yang kami hadapi seperti kucing yang dihantar dalam keadaan sakit dan tidak dirawat terlebih dahulu, ada juga pelanggan sanggup meninggalkan kucingnya di premis apabila sudah tiba waktunya untuk diambil atau dipulangkan tanpa menghubungi atau gagal di hubungi tetapi kami hadapinya dengan tabah dan tenang. In Shaa Allah, jika umatnya di landa mussibah, Allah pasti akan menolongnya umatnya yang dalam keadaan susah dan diketemukan jalan penyelesaiannya.Panik jika anda menjumpai seekor anak kucing yang tanpa ibunya dalam keadaan ketakutan dan serba salah jika tidak diselamatkan. Jika berlaku situasi sebegini, ini adalah Tips Penjagaan Asas Untuk Anak Kucing Jalanan
Khas Untuk Pelanggan Yang Dikasihi, Review Servis Kami!

Berikut adalah URL link khas untuk anda tinggalkan bintang, review serta komen terhadap servis boarding hotel kucing kami.
URL link Bintang, review & komen anda : https://g.page/zulaziziboardingpet/review?gm
Dengan ini, kami ucapkan ribuan terima kasih pada anda yang sudi meluangkan masa untuk berikan bintang, review dan komen. Terima kasih sekali lagi :)
KOMEN ANDA